Přeskočit na hlavní obsah

Hurááá!!

Zásoby doplněny...

Během vánočních svátků jsem se dostala na dno svých zásob. Už jsem netrpělivě čekala až Klubíčkovně skončí dovolená a já si objednám balíček. No nakonec jsem chvíli počkala...
Nikdy se mi to nestalo. V Camille - mé nejoblíbenější přízi - jsem měla poslední 4 celá klubíčka a pak hromadu zbytků. Měla jsem spoustu času přemýšlet, co z nich, a tak mě napadla taková "kolekce" CRAZY. Ideální na spotřebu zbytečků... Autorka odpichového návodu je LANUKAS, ale přiznám se, že na každém je několik úprav, takže se neděste, kdyby Vám to náhodou nevyšlo úplně stejné, jako mně. Určitě nekončím - než totiž spotřebuji zbytky, tak to nějakou dobu potrvá.
Ve středu jsem tedy odeslala objednávku, ve čtvrtek odesláno a dnes už jí mám doma.
DĚKUJI KLUBÍČKOVNĚ. 💙💚💛💜
V mé objednávce skončila příze Toffee - odstín 73511. Co z ní bude? Ovečka!

A samozřejmě již zmíněná Camilla od Vlna-Hep. Z té budou nějaká zvířátka, usínáčci...Uvidíme, kam mě to potáhne. 

Pokud bych si měla vybrat nějaké přání z "klubíčkového světa", tak by to jednoznačně bylo: Mít klubíčko z každé barvy Camilly. To by bylo perfektní a už vidím ty fotky. 😍😍 Třeba jednou v budoucnu - zatím mi musí stačit tahle barevnice.
Přeji Vám krásný nastávající víkend!
Nikol. 💗

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak na háčkované pončo

Nosíte rádi ponča? Krásný den, Já jsem nebyla fanouškem ponč, ale v poslední době jsem si je velice oblíbila, a proto jsem se rozhodla si ho uháčkovat. Takové pončo zvládne i začátečník. Tak s chutí do toho! Co potřebujete umět:  DS - dlouhý sloupek, KS - krátký sloupek, ŘO - řetízkové oko, PO - pevné oko, PDS - polodlouhý sloupek Materiál jsem zvolila své oblíbené Duhové klubko v návinu 900m, které zakoupíte v  Klubíčkovně  a můžete si objednat kombinaci na přání. Další nejbližší objednávka kombinací na přání se uzavírá 29.6. 2018 a také jsou za sníženou cenu! Objednat si klubíčko na přání můžete zde: http://www.pilgrim.tode.cz/aktualne-otevrena-objednavka-duhovych-klubek/  Dále potřebujete značkovač , nůžky , háček velikosti 3,5mm a jehlu na zapošití konců. Vzoreček je velmi jednoduchý. Střídají se celkem 3 řady - řada dlouhých sloupků, řada krátkých sloupků a řada, kdy střídáme dlouhé sloupky a řetízková oka. Přidáváme ve špičkách, řady ukončujeme pevnými očky. Moj

Návod na cardigan

Mého srdce šampión... Tentokrát jsem pro Vás sepsala návod na cardigan. Můj velice oblíbený kousek, a proto jej mám rovnou dvakrát. Není náročný, proto se do něj klidně pusťte s chutí i když zvládáte jen základy. Já jsem jej háčkovala na velikost M/L, spotřebovala jsem 7 klubíček. První (modrý) je z příze Baby Best, druhý z Everyday New Tweed. Můžete však zvolit jakoukoli oblíbenou přízi. Svetr se háčkuje od obdélníků, který potom sešijeme/sháčkujeme a vytvoříme tak otvory pro rukávy. Potom si prodloužíme zadní část, abychom jej měli dostatečně dlouhý. Následuje lemování, jehož počet řad je zcela na Vás a nakonec si uháčkujeme rukávy, které tam pak všijeme/vháčkujeme. Tak jdeme na to! Co budeme potřebovat: Přízi -  Baby Best  nebo  Everyday New Tweed  (spotřeba na ostatní velikosti by měla být dle mého odhadu max. do 10-ti klubíček). Háčky - 7mm a 6mm. Jehlu na zapošití konečků. Značkovače/špendlíky. Pokud budete chtít, mrkněte do  Klubíčkovny  a materiál pořiďte tam. Zk

Návod na Dina

Háčkujeme Dina Krásný den, Dneska jsem pro Vás sepsala postup na Dina, kterého jsem háčkovala z mnou barvené příze Camilla od VLNA-HEP . Věřím, že se bude hodit a potěší nejedno dítko. Volit můžete přízi v melíru, jednobarevnou, nebo klidně dělat proužky. Vhodná bude určitě i příze Jeans a spotřeba bude podobná. U silnějších přízí už pak počítejte raději s větší spotřebou materiálu. Co budete potřebovat: Přízi - můžete volit dle sebe. Já sáhla po přízi  CAMILLA  - základní barva jedno klubíčko, druhá barva zbytek. Háček - já použila 2,5mm Výplň Bezpečnostní oči - já mám 10mm, ale myslím, že by to sneslo 8mm Jehlu Nenechejte se zmást mou přízí. Jen jsem ji přebarvila. Zkratky: MK - magický kroužek KS - krátký sloupek A - sháčkovat dva krátké sloupky V - dva krátké sloupky do jednoho oka *6 - znamená opakujeme 6x Postup: Hlava + tělo: 1. Začínáme 6KS do MK 2. (V)*6   (12KS) 3. (KS,V)*6   (18KS) 4. (2KS,V)*6   (24KS) 5. (3KS,V)*6   (30KS) 6. (4KS,V)*6   (3