Přeskočit na hlavní obsah

Háčkujeme kabelku

Další návod

Zjistila jsem, že všechny kabelky co mám jsou velké. Začala jsem tedy přemýšlet nad menším kouskem do mého šatníku, který by byl třeba z mého háčku. Pinterest => můj obrovský kamarád mi našel tolik nádherných kousků, vyhrát mohl jen jeden. A přesně na něj Vám nabízím návod. Tak hurá do toho!
Co budete potřebovat:
Špagáty 3mm (Báječná vlna) - na tuto velikost stačí 1 klubíčko
Háček velikosti 6mm
Jehlu
Nůžky
2 karabinky
Pokud budete chtít, materiál můžete zakoupit v mé oblíbené Klubíčkovně.

Použité zkratky v návodu:
KS - krátký sloupek
V - dva krátké sloupky do jednoho oka
A - sháčkovat dva krátké sloupky
PO - pevné oko
ŘO - řetízkové oko
Návod:
1. řada: Začínáme řetízkem na 21ŘO

2. řada: Otočíme si řetízek a háčkujeme za "třetí" nitku - viz. fotka nahoře. Háčkujeme do druhého oka od háčku 20KS celkem, otočit.
3. řada: Povytáhnout oko na háčku (neděláme náhradu) a háčkujeme za zadní nitku 9KS, V, V, 9KS, otočit.
4. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 10KS, V, V, 10KS, otočit.
5. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 11KS, V, V, 11KS, otočit.
6. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 12KS, V, V, 12KS, otočit.
7. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 13KS, V, V, 13KS, otočit.
8. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 14KS, V, V, 14KS, otočit.
9. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 15KS, V, V, 15KS, otočit.
10.-16. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 34KS, otočit.
17. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 15KS, A, A, 15KS, otočit.
18. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 14KS, A, A, 14KS, otočit.
19. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 13KS, A, A, 13KS, otočit.
20. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 12KS, A, A, 12KS, otočit.
21. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 11KS, A, A, 11KS, otočit.
22. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 10KS, A, A, 10KS, otočit.
23. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 9KS, A, A, 9KS, otočit.
24. řada: Povytáhnout oko na háčku a háčkujeme za zadní nitku 20KS.
Kabelku si přeložíme napůl a sháčkujeme boky - za dvě nejbližší nitky. To stejné uděláme i na druhé straně. Můžete je klidně sešít.

Kabelku si otočte stranou, kterou ji budete nosit (čili sešité strany, sháčkované dovnitř) a pustíme se do lemu. Napojíme se přízí - nejlépe na kraji - a háčkujeme pevná oka dokola, druhou řadu PO háčkujeme za zadní nitku a to opakujeme až do potřebné výšky. Já dělala celkem 6řad.
Nyní zbývá už jen ucho. Vzhledem k tomu, že jeho postup by byl náročný na fotky a já sama jsem jej dělala podle videa, posílám odkaz, kde návod najdete: Ucho kabelky. Je jen důležité, abyste si nechali dostatečně dlouhé konce na obou stranách a pak k nim přišili karabinky, nebo druhá možnost (tímhle způsobem jsem si svá ucha připevnila já) provléknout první očka skrz karabinku, udělat dva KS a pak začít dělat ucho do potřebné délky a na druhé straně pomocí pevných ok připevnit k druhé karabince.
Pak už jen karabinky připneme na kabelku, můžeme podšít, dodělat zapínání a nezbývá nic jiného než jít Vaši kabelku vyvenčit ven!
Snad se návod dostatečně srozumitelný, kdyby cokoli tak pište. :-)

Hezké tvoření!
Nikol. 💜

Komentáře

  1. krása, díky za hezký návod, už se na ní těším.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dekuji za navod.Muzu se zeptat na rozmery kabelky prosim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozměr 20x23cm (výškaxšířka) :-) Ať se podaří!

      Vymazat
  3. Tak tato kabelka se ti opravdu povedla! Kolik korunek v ní uneseš? Nepřemýšlela si náhodou, že by ses mohla do budoucna výrobou živit? Opravdu ti to jde, chválím, chválím. Kdybys přemýšlela o nákupu některé peněženky z umělé kůže, můžu doporučit tento e-shop: penezenky-ahal.cz.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak na háčkované pončo

Nosíte rádi ponča? Krásný den, Já jsem nebyla fanouškem ponč, ale v poslední době jsem si je velice oblíbila, a proto jsem se rozhodla si ho uháčkovat. Takové pončo zvládne i začátečník. Tak s chutí do toho! Co potřebujete umět:  DS - dlouhý sloupek, KS - krátký sloupek, ŘO - řetízkové oko, PO - pevné oko, PDS - polodlouhý sloupek Materiál jsem zvolila své oblíbené Duhové klubko v návinu 900m, které zakoupíte v  Klubíčkovně  a můžete si objednat kombinaci na přání. Další nejbližší objednávka kombinací na přání se uzavírá 29.6. 2018 a také jsou za sníženou cenu! Objednat si klubíčko na přání můžete zde: http://www.pilgrim.tode.cz/aktualne-otevrena-objednavka-duhovych-klubek/  Dále potřebujete značkovač , nůžky , háček velikosti 3,5mm a jehlu na zapošití konců. Vzoreček je velmi jednoduchý. Střídají se celkem 3 řady - řada dlouhých sloupků, řada krátkých sloupků a řada, kdy střídáme dlouhé sloupky a řetízková oka. Přidáváme ve špičkách, řady ukončujeme pevnými očky. Moj

Návod na cardigan

Mého srdce šampión... Tentokrát jsem pro Vás sepsala návod na cardigan. Můj velice oblíbený kousek, a proto jej mám rovnou dvakrát. Není náročný, proto se do něj klidně pusťte s chutí i když zvládáte jen základy. Já jsem jej háčkovala na velikost M/L, spotřebovala jsem 7 klubíček. První (modrý) je z příze Baby Best, druhý z Everyday New Tweed. Můžete však zvolit jakoukoli oblíbenou přízi. Svetr se háčkuje od obdélníků, který potom sešijeme/sháčkujeme a vytvoříme tak otvory pro rukávy. Potom si prodloužíme zadní část, abychom jej měli dostatečně dlouhý. Následuje lemování, jehož počet řad je zcela na Vás a nakonec si uháčkujeme rukávy, které tam pak všijeme/vháčkujeme. Tak jdeme na to! Co budeme potřebovat: Přízi -  Baby Best  nebo  Everyday New Tweed  (spotřeba na ostatní velikosti by měla být dle mého odhadu max. do 10-ti klubíček). Háčky - 7mm a 6mm. Jehlu na zapošití konečků. Značkovače/špendlíky. Pokud budete chtít, mrkněte do  Klubíčkovny  a materiál pořiďte tam. Zk

Návod na Dina

Háčkujeme Dina Krásný den, Dneska jsem pro Vás sepsala postup na Dina, kterého jsem háčkovala z mnou barvené příze Camilla od VLNA-HEP . Věřím, že se bude hodit a potěší nejedno dítko. Volit můžete přízi v melíru, jednobarevnou, nebo klidně dělat proužky. Vhodná bude určitě i příze Jeans a spotřeba bude podobná. U silnějších přízí už pak počítejte raději s větší spotřebou materiálu. Co budete potřebovat: Přízi - můžete volit dle sebe. Já sáhla po přízi  CAMILLA  - základní barva jedno klubíčko, druhá barva zbytek. Háček - já použila 2,5mm Výplň Bezpečnostní oči - já mám 10mm, ale myslím, že by to sneslo 8mm Jehlu Nenechejte se zmást mou přízí. Jen jsem ji přebarvila. Zkratky: MK - magický kroužek KS - krátký sloupek A - sháčkovat dva krátké sloupky V - dva krátké sloupky do jednoho oka *6 - znamená opakujeme 6x Postup: Hlava + tělo: 1. Začínáme 6KS do MK 2. (V)*6   (12KS) 3. (KS,V)*6   (18KS) 4. (2KS,V)*6   (24KS) 5. (3KS,V)*6   (30KS) 6. (4KS,V)*6   (3